Przed spotkaniem otrzymasz wiadomość e-mail z podstawowymi informacjami o wydarzeniu i prośbą o potwierdzenie swojej obecności. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Do zobaczenia!
Serdecznie zapraszamy na coroczne spotkanie klientów SALESmanago na którym chcemy podzielić się z Państwem kluczowymi informacjami na temat spółki, produktu, ale przede wszystkim posłuchać Waszego głosu i wspólnie usprawniać nasz produkt i organizację.
Poznajmy się lepiej - SALESmanago 2017 & 2018
Grzegorz Błażewicz (CEO & Founder)
- SALESmanago w kontekście rynku MarTech
- Najważniejsze wydarzenia i plany spółki
- Wizja rozwoju spółki
Mamy już wiele i nie planujemy się zatrzymać - roadmapa SALESmanago 2017/2018
Piotr Uryga (Dyrektor IT)
- Jak rozwijamy SALESmanago od strony technicznej?
- Plan rozwoju produktu w 2017 i kierunki rozwoju na 2018 rok
Przerwa kawowa
Product Quality, SLA - Co robimy aby zapewnić wysoką jakość produktu?
Katarzyna Rejdych (User Experience Director)
- Pomiar dostępności usługi, podstawowe dane i analizy
- Jak usprawniamy produkt, jak angażujemy do tego klientów
Czego jeszcze nie używasz, o czym nie wiesz, a powinieneś - nowe funkcje SALESmanago
Aleksander Skałka (Marketing Automation Strategy Director)
- Omówienie nowych funkcji i sposobów ich wykorzystania
- Rekomendacje AI i Machine Learning w Marketing Automation
- Dynamiczny remarketing w sieciach reklamowych
Przerwa na lunch
Oni już to zrobili i mają się czym pochwalić - SALESmanago Case Studies
Anastasia Chaykina (Customer Education & Trainings Manager)
- Prezentacja 5 studiów przypadków od klientów z najlepszymi wynikami biznesowymi osiąganymi dzięki SALESmanago
20 wskazówek jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce przy użyciu MA
Hubert Olszowski (Marketing Automation Projects Manager)
- Praktyczne porady jakie rozwiązania warto wdrażać
- Tips & Tricks zwiększające skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych
Obsługa klienta - zmiany w onboardingu, aktywacja klientów - jak wspólnie dążymy do sukcesu
Katarzyna Mika (Customer Success Director)
- Proces aktywacji klienta, wsparcie dla klientów, czego należy oczekiwać od nas
- Prezentacja platformy e-learningowej SALESmanago, omówienie dostępnych szkoleń
Warsztaty i dyskusje w podgrupach - zbieramy feedback od klientów
Bezpośrednie spotkania z prelegentami i osobami funkcyjnymi w SALESmanago w celu wymiany opinii, zbierania feedbacku i wspólnego wypracowywania zmian
- Ogólne tematy biznesowe i operacyjne - Grzegorz Błażewicz
- Roadmapa i nowe funkcjonalności do wdrożenia - Piotr Uryga
- Obsługa klienta i onboarding - Katarzyna Mika
- Usprawnianie systemu - Katarzyna Rejdych
ul. Grzegórzecka 21
Kraków